söndag 20 oktober 2013

Vecka 43

Lite information inför vecka 43
Meningen/tanken var att jag skulle vara tillbaka på jobb måndag 21.10 men tyvärr förlängdes min sjukskrivning.Mitt knä/ben har blivit bättre och läkningen av de frakturer jag fick går framåt men jag får ännu inte belasta mitt ben fullt ut utan måste fortsätta med kryckor och stödskena ännu några veckor.
Nu är jag sjukskriven till den 10.11 och jag skall inte på någon ny röntgen eller något nytt läkarbesök så det tyder på att jag får börja jobba den 11.11(ska vi hoppas)!!
På föräldramötet den 4.9 lovade jag er utvecklingssamtal i början av november.Av förklarliga skäl skjuts de nu framåt några veckor.
Idag vet jag inte vem som kommer att vikariera i 1-2C nu men så fort något beslut är taget så får ni veta det.Jag har träffat Dan och de veckor han varit där har flutit på hur bra som helst så det är nog bara jag som så gärna hade kommit tillbaka nu men men ....

Ifall inget veckobrev kommer denhär veckan vet jag att klassen har simning på fredag så kom ihåg simkläder då!

Trevlig höst!
Nina