torsdag 7 november 2013


Veckoinformation inför vecka 46

Denhär dagen har jag väntat på länge nu.....

Nu hoppas jag att mitt knä håller ihop ,lite konstigt känns det ännu men så har jag ju inte gått på mitt ben på många veckor.

Nu ser vi framåt och hoppas på många fina veckor tillsammans dethär läsåret!

I klassen verkar allt ha flutit på bra ett stort TACK till Dan som styrt skutan framåt nu i många veckor!

Innegymnastik på måndag ,simning fredag 15.11,kom ihåg simkläder,tvål och handduk (ingen gymnastik  på onsdag).

Vi har bibliotek på torsdag,tag med lästa böcker och låna till en stund om dagen.

Måndag-morgon (11.11) firar vi kuragryning i skolan med anledning av Nordisk biblioteksvecka som startar 11.11.

I omgivningskunskapen kommer vi att prata om djur som går i vinterdvala.

Trevlig helg och GLAD FARS-DAG till alla pappor samt trevlig vecka!

Nina

 

Matsedel

Må:Makaronilåda

Ti:Potatispurjosoppa

Ons:Ungsbakad lax med rostade rotsaker

To:Broiler,ris,currysås

Fre:Wienerkorv,potatisgratäng